Párty stany mají řadu variant. Oblíbeným typem jsou tzv. nůžkové stany. Proč se jim tak říká a v čem spočívají jejich přednosti?
Důležitým kritériem pro výběr nůžkového stanu je materiál
Nůžkový stan se vyznačuje specifickou konstrukcí. Její hlavní výhodou je to, že se dá snadno postavit a zase složit. Stačit vám k tomu běžně bude pouze několik málo minut.
Nůžkové párty stany zaručené kvality se hodí k mnoha účelům. Stany tohoto typu lze tak používat i jakožto stany zahradní. Svoje uplatnění nalézají i v komerční sféře jakožto stánky prodejní a výstavní.
Konkrétní model je nutné vybírat podle konstrukce. Ocel nabídne určitou míru odolnosti, na druhou stranu je problém trvanlivost povrchové úpravy. Plast nebo hliník jsou z podstaty mnohem lehčími materiály, což přináší výhodu při případném přenášení stanů. Častěji užívaný hliník lze upravit eloxací, což mu propůjčí maximální pevnost.
Co se týče samotné plachty, vyrábí se z odolných materiálů. Nejčastěji se jedná o polyesterovou tkaninu, ideálně s vnitřním PVC nebo PUR zátěrem. K pokročilým možnostem patří pak PVC alias autoplachta. Opláštění stanu by mělo nabídnout podle konkrétních podmínek schopnost maximální odolnosti, ať už se jedná o působení vody, případně mrazu, ale i UV záření.
Nůžkové párty stany se hodí pro každou příležitost
Dále je důležitý i adekvátní rozměr. K nejužívanějším v praxi se jednoznačně řadí stany v rozměru 3 x 6 m a dále také menší konstrukce nůžkového stanu 4 x 3,5 m. Tyto modely vyhoví všem potřebám různých uživatelů. Existuje tak i větší provedení, pořídit si tak můžete i nůžkový párty stan 3 x 9 m.
Značnou výhodou těchto modelů je i široká variabilita provedení z hlediska designu. Přizpůsobitelná barevnost předurčuje tyto stany jakožto stylové doplňky do každé zahrady, ale například i tam, kde je nutné stan využít jako prvek marketingu a sladit jej do firemních barev.
Stejně tak je možné na volán střechy napevno našít potištěný pás, případně jako jednodušší metodu zvolit banner upevněný pomocí suchého zipu. Párty stan tak může nést i firemní logo a další prvky korporátní identity.